Képzés formája | ![]() |
Képesítés típusa / végzettség | oklevél |
Képzést biztosító intézmény | ![]() |
Képzés bemutatása | PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN -
a magyar kommunikációs szakma vezető szakembereinek tolmácsolásában
HA SZERETNÉD megismerni a PR kommunikáció legkülönfélébb területeit a bulvármédiában történő megjelenéstől a közösségi média által nyújtott lehetőségekig… HA SZERETNÉL hallani a PR kommunikáció legnagyobb kihívásairól a krízismenedzsmenttől az elektronikus médiában való szereplésre történő felkészülésig… HA ÉRDEKEL a speciális szektorok kommunikációja a szigorúan szabályozott szektoroktól (pl. gyógyszeripar) a non-profit szervezetekig… És ha mindezt a legelismertebb hazai szakértők szájából szeretnéd hallani és lehetőséget kapni a velük való találkozásra, konzultációra… JELENTKEZZ MOST! A képzés egyben az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által kínált szabadon választható, kreditpontos tantárgy. Azok számára, akik sikeresen leteszik az opcionális vizsgát, a Magyar Reklámszövetség ingyenes tagságot ajánl fel. Előadóink között lesznek: Andok Ágnes, Coca-Cola, regionális márka PR vezető
Azurák Csaba, TV2 csoport, hírigazgató, műsorvezető
Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere, Ferenczi Orsolya, a Brice Management tulajdonos-ügyvezetője
Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
Bruck Gábor, Sawyer Miller Group, ügyvezető igazgató
Bus István, Playboy, főszerkesztő
Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
Dr. Hammer Ferenc, egyetemi tanár, ELTE Média és Kommunikáció Tanszék, tanszékvezető
Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
Kolosi Péter, RTL Csoport, vezérigazgató-helyettes, programigazgató
Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
Lambert Gábor, Figyelő, főszerkesztő
Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
Murányi András, Népszabadság, nol.hu, főszerkesztő
Németh Béla, Initiave Media, rehionális igazgató Pallagi Ferenc, Bors, főszerkesztő, Lapcom, vezérigazgató
Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető
Varga Attila „sixx”, Index, comment.blog.hu, újságíró, blogger
Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető
Vass Virág, író, újságíró, a Nők lapja volt szerkesztője, az Elle korábbi főszerkesztője
Az Independent Media Education Center alapítói és vezetői:
B. Csejtei Ildikó, az Independent Media Group ügyvezetője, a TV2 Csoport, a Sanoma Budapest, az AEGON Magyarország, és a Hungaropharma Zrt. korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója
és
Liptay Gabriella, a Design Terminal befektetői kapcsolatok vezetője, az Ericsson Magyarország, a Magyar Telekom, illetve a a LibriShopline korábbi kommunikációs igazgatója.
|
Jelentkezés feltétele | 18 évet betöltött egyetemi / főiskolai hallgatóknak vagy már dolgozó szakembereknek egyaránt ajánljuk. |